Tack för, som vanligt, väl utfört arbete på städdagen.
Igår utsåg styrelsen ett antal representanter som skulle kontrollera i sina längor vilka som vill ha laddbox.
Vi har fått in ett antal svar men saknar fortfarande svar från längor.
Vill du ha en laddbox men inte blivit tillfrågad eller varit borta i helgen?
Kontakta styrelsen eller fyll i länken.
Anmälan i länken är bindande.
https://vålt.se/anmalan/violgatan/
De representerar som vi utsåg igår och som inte rapporterat tillbaka till styrelsen var vänlig att gör det snarast.
Styrelsen
