Laddbox

Tack för, som vanligt, väl utfört arbete på städdagen.

Igår utsåg styrelsen ett antal representanter som skulle kontrollera i sina längor vilka som vill ha laddbox.

Vi har fått in ett antal svar men saknar fortfarande svar från längor.

Vill du ha en laddbox men inte blivit tillfrågad eller varit borta i helgen?

Kontakta styrelsen eller fyll i länken.

Anmälan i länken är bindande.

https://vålt.se/anmalan/violgatan/

De representerar som vi utsåg igår och som inte rapporterat tillbaka till styrelsen var vänlig att gör det snarast.

Styrelsen

Soprummen.

Tråkigt att behöva påminna om detta igen. I dagarna hittade en boende tältpinnar av metall i miljöhuset.

Metall ingår inte i vad som vi kan slänga utan än är eget ansvar att ta hand om.

Det blir vi som får ta hand om skräpet istället för personen som ställt som där.

Skärpning!

Årsmötet

Tack för ett väl genomfört årsmöte och tack för engagemanget ni visar.

För er som missade mötet röstades det igenom en del viktiga saker. Vi röstade igenom en höjning av kvartalsavgiften med 1500 kronor, detta för att bygga en större buffert inför stora utgifter och för framtida problem.

Vi röstade oxå igenom förslaget med elbilsladdning i garagen. Vi skall snart påbörja arbetet med att fråga, denna gång bindande, vilka som vill ha en laddbox direkt.

Tack igen. Vi ses på städdagen

Styrelsen