Den 25 april samlas vi och tillsammans gör fint i vårt område.
Samling vid miljöhusen klockan 10.
Styrelsen
Den 25 april samlas vi och tillsammans gör fint i vårt område.
Samling vid miljöhusen klockan 10.
Styrelsen
Årsmötet 2026 kommer att gå av stapeln den 30e mars i Hålabäcksskolan Aula. Mötet börjar 19.
Förra året kom väldigt många oanmälda och material och annat tog slut. Se till att anmäla om ni kommer.
Motioner skall vara styrelsen tillhanda en månad innam den 30e.
Vi ses på mötet.
Nästa tömning sker den 15e.
Tack för ni sparar hemma o vi hjälps åt.
Styrelsen
Ragn-sells ligger fortfarande efter med sophämtning och försöker jobba ikapp.
Vi skall försöka kontakta dem och få svar om tider.
Nästa schemalagda hämtning är den 15e .
Styrelsen
Vid flytt från Violgatan är det viktigt att meddela styrelsen detta. Vi vill gärna ha kontaktuppgifter till de nya ägarna.
Detta för att underlätta för samfälligheten och framförallt kassören. Det har vid flera tillfällen blivit fel och avgiften gått till ganla ägaren. För att undvika problem med just betalningen vill vi veta när ni sålt och när ni skall flytta.
Tack på förhand och god fortsättning.
Styrelsen
På grund av att Ragn-sells inte hämtat på röda dagar är det överfullt i sophusen. Hämtning skulle skett idag men det kanske inte funkade med snöfallet.
Nästa hämtning är först nästa vecka.
Så behåll gärna soporna hemma i så stor utsträckning som möjligt så slipper vi kanske betala extra avgift för att kärlen blir överfulla
Styrelsen